Šiandien karjera suvokiama kaip visą gyvenimą trunkantis asmens mokymosi, saviraiškos ir darbo kelias, o sėkminga karjera – tai dar ir gebėjimas derinti darbą, laisvalaikį, gyvenimą šeimoje ir jausti pasitenkinimą savo gyvenimo kelio pasirinkimu. Sėkmingam karjeros keliui mokinys turėtų pradėti ruoštis dar mokykloje. Būtent šiuo laikotarpiu formuojasi asmenybės profesinis kryptingumas, priimami pirmieji karjeros sprendimai, kaupiamas žmogiškasis kapitalas. Suprantama, jog padedamas mokytojų, karjeros veiklų koordinatoriaus, tėvų, mokinys turi išmokti konstruktyviai žvelgti į ateitį: išmokti sistemingai kaupti žinias, lavinti gebėjimus, ugdytis kompetencijas, padėsiančias rinktis studijų kryptį, profesinę veiklą, bei planuoti savo vietą darbo rinkoje, o pats mokymosi procesas mokiniui taptų įdomiu ir skatinančiu mokytis vardan savo asmeninės kompetencijos tobulinimo. Atsižvelgiant į tai, mūsų mokykloje organizuojami  renginiai, išvykos, ekskursijos, vedamos įdomios integruotos pamokos, vykdomos įvairios kitos veiklos, susijusios su profesija, karjera. 

Idėja paįvairinti veiklą mokykloje ir dar labiau priartinti mokinį prie profesijos organizuojant Karjeros dieną kilo ugdymo karjerai koordinacinei grupei.

Ankstų penktadienio rytą į mokyklą rinkosi  puikiai nusiteikę mokiniai, mokytojai.

5-10 klasių mokiniai lankėsi Telšių miesto įvairiose įmonėse: Lietuvos pašte, UAB Sidonas ir Ko, UAB „Telšių vandenys", Telšių Žemaitės Dramos teatre, Telšių rajono savivaldybės Karolinos Praniauskaitės viešojoje bibliotekoje, Telšių teritorinėje darbo biržoje, Telšių Apskrities Vyriausiame Policijos Komisariate, Swedbank banko Telšių padalinyje, Viešojoje įstaigoje Žemaitijos turizmo informacijos centras. Mokiniai turėjo galimybę pasiklausyti pasakojimų ir apie pačią specialybę, ir apie darbą, ir apie studentišką gyvenimą. Klasės auklėtojai,  mokiniai , mokytojai po apsilankymo įstaigose diskutavo - ką sužinojau? ką supratau? kokias išvadas galiu padaryti? kuo man ši patirtis naudinga?  Tikimės, kad ši Karjeros diena bus ne paskutinė mokyklos istorijoje, ji tiesiog taps gražia tradicija, tai padėjo mokiniams suprasti, kad šiuolaikiniame informacijos pasaulyje, kur žinios, įgūdžiai ir gebėjimai yra iškeliami kaip vienos didžiausių vertybių, būti neišsilavinusiu arba neišmanančiu yra tiesiog nesolidu. Vaikai, augantys su nuostata, kad išsilavinimas, kompetencija yra vertinami nė kiek ne mažiau nei asmens savybės, užauga į suaugusiuosius, kurie net baigę mokslus ir dirbantys mėgstamus darbus, nepailsta ieškoti galimybių mokytis visą gyvenimą. 

NUOTRAUKOS